Düzce İl Müftülüğü tarafından 2026 yılı Muharremiye ve Aşure etkinlikleri kapsamında Düzce Merkez Büyük Camii'nde cuma namazı öncesinde Kur'an-ı Kerim ziyafeti ve dua programı gerçekleştirildi.
Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan program okunan ilahi ve kasidelerle manevi atmosfer daha da güçlendi.
Programda konuşan Düzce İl Müftüsü Osman Aydın, Muharrem ayının İslam tarihindeki yeri ve önemi üzerinde durarak, bu mübarek ayın birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini ifade etti. Hazreti Hüseyin ve Kerbelâ hadisesinin Müslümanlara adalet, sabır ve hakkaniyet konusunda önemli mesajlar verdiğini belirten Aydın, Muharrem ayının manevi ikliminin en güzel şekilde değerlendirilmesi gerektiğini vurguladı.
İl Müftüsü Osman Aydın'ın yaptığı duanın ardından program sona erdi.
Cuma namazının ardından ise vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.