“Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum” Projesi kapsamında Aksemseddin Camii’nde anlamlı bir kültür şenliği gerçekleştirildi.
Program, Düzce İl Müftülüğü, Düzce İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gençlik Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlendi. Etkinlikte Kur’an-ı Kerim tilaveti, ilahiler ve şiirlerle sahne programı icra edildi.
İl Müftüsü Osman Aydın, İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer ve Gençlik Spor İl Müdürü Zekeriyya Aslantürk yaptıkları konuşmalarda projenin önemine ve gençlere sağladığı katkılara dikkat çekti.
Bahçe etkinliklerinde gençler, gençlik liderleri rehberliğinde eğlenceli oyunlar oynadı. Ayrıca Düzce Diyanet İzcilik Kulübü izci liderleri tarafından izcilik tanıtımı yapıldı.
Program, öğrencilerle birlikte kılınan öğle namazı ve yapılan ikramlarla sona erdi.